Four seasons in one day!

Vart ska man börja... Finns ju inget som kan sägas eller tänkas sägas så jag fortsätter att skriva nu blir det mer och mer glatt hur mer jag skriver, snart där jaaaa!

Nu kör vi!

Felice blev 1.5 i går stor tjej nu, fått massa nya fina vita tänder, tänk om man själv hade så fina vita tänder åh va nice!
felice springer runt och är en glad liten tjej, hon har nu börjat på dagis och trivs jätte bra där och hon har fått massa nya vänner:) får bli mer uppdatering när tiden räcker till


Nu ska jag skriva av mig någon annanstans men först en bild på Bästa Felice



Kommentarer
Postat av: Anki

Woho! Äntligen lite skrivade, jag har väntat evighetslänge!! :)

2011-06-12 @ 09:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0