kalas nr 2:)

Snart ska jag och mr M dra iväg till willysoch handla lite extra frejor till kalas nr 2 :) det kommer bara massa fina människor som man saknat såååå mycket:) åhh Felice har det så bra med så mycket fina underbara själar jag blir helt till mig:D
den 17 november på den riktiga dagen kom alla fina släktningar oh fira allas lilla underbara Felice tack alla för att ni gjorde Felice dag så speciell Vi älskar er!! NI är underbara:) Var ett ögon blick som jag vart riktigt rörd det var när alla sjöng ja må hon leva, kanske ni inte märkte men det hörs på videon när jag stammar till efter att jag sagt ett fyr farligt leve för Felice, haha hon såg så himla berörd ut av alla som tittade på henne, som sagt tack alla:D 

lite bilder från dag nr 1














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0