i morgon så..

..ska jag mysa med min Felice vi ska ha en dag för oss själva,blir att äta någonstans sedan kanske dra en sväng förbi stadsparken och gunga lite om det inte är allt för mycket snö storm ute , som de tser ut nu så blir det inget gunga för Felice:( hon fick i alla fall gunga idag på gården, det va kul :)
Nu ska jag sova sig lite och hoppas att Felie får sova ut i natt och även så jag 3 nätter med alldeles för lite sömn då Felice har dålig mage, hostar och är täppt i näsan, I helgen ska hag fira min kära Johanna som blir 22år även Mathilda och Maria följer med.

och så ska jag tömma kameran för det har jag inte orkar gjort så jag bjuder på en bild på Felice från kalas nr 1:P


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0